Do kogo należy się zwrócić w razie awarii?

Drogi kliencie, jak zapewne wiesz, problemy pojawiają się wszędzie. My robimy wszystko, aby zapobiegać problemom z dostarczaniem ciepła. W tym celu nasz system ciepłowniczy jest stale modernizowany i częstotliwość pojawiania się awarii nie odbiega od poziomu rozwiniętych krajów europejskich. Niemniej jednak może się zdarzyć, że w Twoim budynku nastąpi przerwa w dostawie ciepła. Co wtedy powinieneś zrobić?

Po pierwsze, skontaktować się z administratorem Twojego budynku. Powinien Cię poinformować, gdzie nastąpiła awaria i jaki jest przewidywany termin jej usunięcia. Generalnie rzecz biorąc, jeśli awaria dotyczy instalacji wewnętrznej budynku odpowiedzialny za jej usunięcie jest administrator. To on przy pomocy własnych służb lub zlecając to firmie zewnętrznej powinien zająć się jej naprawieniem. Istnieje także możliwość podpisania umowy z MEC Koszalin na administrowanie instalacją wewnętrzną.

Jeśli awaria nastąpi poza budynkiem, zadaniem administratora jest skontaktowanie się z Pogotowiem Ciepłowniczym MEC (tel. 993, 094-34-74-452).

Miejska Energetyka Cieplna Spółka z o.o. w Koszalinie, 75-111 Koszalin, ul. Łużycka 25A, e-mail: | ©2008-2015 strony www Koszalin
Zapoznaj się z naszą polityką prywatności.